.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت حفظ اتحاد و وحدت كلمه در جامعه
معاون سياسي-امنيتي استاندار مازندران گفت: حفظ اتحاد و وحدت كلمه در سطح مسئولان و مجموعه نظام و جامعه ضروري است ...
ضرورت حفظ اتحاد و وحدت كلمه در جامعه

معاون سياسي-امنيتي استاندار مازندران گفت: حفظ اتحاد و وحدت كلمه در سطح مسئولان و مجموعه نظام و جامعه ضروري است.

به گزارش شمال‌نيوز، هادي ابراهيمي در جمع اعضاي جامعه اسلامي فرهنگيان استان مازندران در سخناني خاطرنشان كرد: طبق فرمايشات مقام معظم رهبري اتحاد و همدلي بين مسئولين كشور يك فريضه است و تعمد در مخالفت با آن يك خلاف شرع است.

وي افزود: طبق فرمايشات مقام معظم رهبري يكپارچگي در حركت است ولو يكپارچگي در فكر و نظر و سليقه نباشد.

ابراهيمي به رسميت شناختن اختلاف فكر، نظر و سليقه را يك امر طبيعي خواند و خاطرنشان كرد: مهم اين است كه وحدت و يكپارچگي در حركت و تصميم‌هاي بزرگ حفظ شود.

وي اظهار داشت: اتحاد و يكپارچگي در درون و نيز تزريق اتحاد به مجموعه جامعه و همچنين نفي هرگونه حركت منجر به شقاق و شكاف را ضروري خواند و گفت: بايد از اينگونه مرزبندي‌ها و تقسيم‌بندي‌هاي كاذب كه موجب شقاق وشكاف در جامعه مي‌شود پرهيز كرد.

ابراهيمي همچنين افراد و گروه‌هاي سياسي را به پرهيز از حيثتي كردن اختلافات و تبديل آنها به شكاف‌هاي بزرگ فراخواند و تصريح كرد: اين روش، روش دشمن است و ذوق‌زدگي رسانه‌هاي بيگانه و برجسته كردن اظهارنظرهاي تند مسئولان عليه يكديگر در رسانه‌ها مويد اين امر است.

وي به رفتار غيراخلاقي و ناجوانمردانه برخي از افراد و اشخاص در ماجراي مرحوم كردان اشاره كرد و گفت: عده‌اي با شعار اصولگرايي و عده‌اي ديگر هم در جناح اصلاح‌طلب بدترين و زشت‌ترين جنايت را نسبت به اين خدمتگزار مردم و انقلاب اسلامي انجام دادند كه هنوز هم خاطر تلخ آن باقي است.

معاون سياسي-امنيتي استاندار مازندران در بخش ديگري از سخنان خود عمليات سوخت‌گذاري نيروگاه هسته‌اي بوشهر را افتخار بزرگي خواند و اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران به رغم همه فشارها و تهديدات با تكيه بر هوشياري و ايستادگي به اين خواسته ملي دست يافت و اولين كشوري است كه در منطقه خاورميانه داراي نيروگاه هسته‌اي شد.

وي بيان كرد: راه‌اندازي نيروگاه هسته‌‌اي بوشهر نشان‌دهنده شكست و ناكامي برنامه‌ها، تهديدات و تحريم‌هاي امريكا و اروپا بود كه نشان داد اراده ملي ايرانيان مافوق آنها است.

محمود احمدي - خبرنگار شمال‌نيوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 شهريور 1389
سوال نماینده محترم از :
مسئولین برق مازندران : چرا طرح هدفمندی یارانه رئیس جمهور را خدشه دار می کنید و آن را بهانه ای برای تحمیل قیمت نجومی برق مردم نموده اید ؟؟؟!!! بی سوادان مگر نمی دانید در استانهای خشک هوا شرجی و سونا بخار نمی شود و کولرهای آبی آن مناطق کمپروسور ندارند و مصرف برق آن کولرها کم است ؟! بی سوادان مگر نمی دانید الزاما باید در مناطق شمالی و شرجی از کولر گازی دارای کمپروسور که برق زیادی مصرف دارد استفاده کرد آنوقت شمال را جزء مناطق گرم محاسبه نکردید ؟! مردم حق استفاده از یک کولر را هم ندارند ؟! چرا از قبل در تلویزیون اعلام نکردید که می خواهید هزینه برق کولر را 100 برابر کنید ؟! چرا به اصولگرایی و آقای احمدی نژاد خیانت کردید تا مردم را ناراضی کنید ؟!...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.